hétfő, június 04, 2018

KE - 3x3

Ma 3x3-as nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 3x10x@32, 3x10x@36, 3x10x@40, összesen 90 lendítés
  • Clean&Press: 3x(3-3)@40
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 3x3x(+20 kg)
  • Fogáserősség: tépések
  • Szumó elemelés(@36-@36) + RT-s Panel-Farmer(@32-@32): 2x(10 + 54 lépcső fel-le)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike. A lendítésekben kicsit visszavettem, pontosabban addig a golyóig fogok felmenni benne, amivel a nyomásokat végzem aznap. Az összes ismétlést persze próbálom 100 körül tartani.
A nyomások és a húzások egyáltalán nem voltak megerőltetőek (nem is csoda, hiszen azért erősen alálőtt súlyokkal melózom - könnyű erő, nem erőlködős erő), így egy kis extra fogáserősítést is beraktam 10-12 nagy erejű tépéssel.
A záró farmert is fogáserősre alakítottam. Az elemelésnél maradtam a tegnapi @36-os párnál, de aztán a farmert már csak két @32-es golyóval végeztem, de mindkettő Rolling Thunderen lógott. Első körben egyfogásra felvittem, ott pihi, majd le, a második körben már egyszer le kellett tenni a felvitelnél is. No meg a lehozatalnál is.
Mivel ez a könnyű erő program nem terhel le egy-egy edzésen, így mindig be tudok iktatni valami kis fogáserősítést. Azt sem erőltetem túl, csak ami jól esik.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: