péntek, június 15, 2018

KE - 5x2

Tegnap nem jött ki a lépés edzeni, sokat kellett melózni. Ellenben ma ráértem és mivel edzésügyileg a tegnapi nap ismét pihinapnak számított, így a könnyű erő program legmunkásabb napját vettem elő, az 5x2-es napot:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 2x15x@32, 2x15x@36, 2x15x@40, 2x15x@44, összesen 120 lendítés
  • Clean&Press: 5x(2-2)@44
  • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 5x2x(+24 kg)
  • Szumó elemelés(@40-@44) + Panel-Farmer(@36-@36): 2x(10 + 54 lépcső fel-le)
  • Tépésgyakorlás: több mint 30 közepes/nehéz tépés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike. Szépen letoltam a melót, semmi erőlködés. Nagy súlyok, korlátozott ismétlésszám, jó zene, napsütés, edzés után egy nagy turmix.
A gyerekek selejteztek, így most már jó pár tankönyv is felaprításra vár. Amúgy 22 tanévben napi szinten 6-12 órát foglalkoztam gimis és BSC-s matematikával. A munkaköröm szinte pontosan egy éve gyökeresen megváltozott, de azért még időnként matekozom egy kicsit:


Mondjuk ez általános iskolás, azzal sosem foglalkoztam :-)

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: