péntek, június 22, 2018

KE - Dupla@24

Ma könnyű nap, de nem 3x5-ös napot tartottam, hanem egy duplagolyós napot. Végig a két @24-gyel melóztam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Duplagolyós Görner-létra: 2x(1G-2G-3G-4G), összesen 20 láncszem (20 snatch, 20 mp, 20 c&p)
  • DuplaSwing: 5x10
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 5x(10-10 + 10)
  • Húzódzkodás: 5x5, forgó vastag csövön
  • Tépésgyakorlás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Kellemes kis program. A múltkori könnyű erős duplagolyós napon Görnerből három 3-as létrát toltam, ma két 4-est. Közvetlen utána lepörgettem 5x10 duplaswinget - hogy ma is legyen lendítés - aztán a talajon melóztam.
A renegát + fekvő kombóban variálgattam a sorozatokat. Volt hogy 10x(1-1) renegátot 10 fekvő követte, de volt hogy minden 1-1 evezés után 1 fekvő, de úgy is végeztem, hogy a renegátban egy oldalon volt 10 evezés, aztán 10 fekvő, végül 10 evezés a másik oldalon. Sőt, még úgy is, hogy 10-10 evezés és aztán 10 fekvő. Így változatos lett, hamar letudtam az 5 sorozatot.
Végül fogáserős húzódzkodás és tépésgyakorlás.

Holnap szombat és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: