hétfő, január 09, 2023

DuplaC&P, Húzonc, Nyílt fogás

Kissé visszatéliesedett az idő, a hóhatár lecsúszott 1200 méter körülre. Ez már biztató. Tovább fog normalizálódni az időjárás, holnaptól lejjebb is mondanak havat.

A mai edzéske:

  • Swingek + Lépcső: 5x(10 + 2x20 lépcső kettesével fel-le), felvezetés
  • Dupla C&P + Húzódzkodás: 5 + 5, tíz sorozat, kényelmes tempó, előtte három felvezető sorozat kisebb golyópárral és csigás lehúzással
  • Panel-Farmer FG-s kézisúlyzóval: (8 méter + 20 lépcső fel-le + 8 méter)x(2x35kg), 3 sorozat
  • FG-s kézisúlyzó tartás: (20 mp)x(2x45kg), három sorozat
  • Kézisúlyzó tartás: 3x(40mp)x(2x45kg)
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A felvezető lendítések után duplagolyós felvétel és nyomások húzódzkodással párban. Egy nagyobb mennyiséget végeztem, hiszen 10 munkasorozat volt. Nem is volt már utána más, csak nyílt és zárt fogás erősítése. A kézisúlyzós FG-s lépcsőben kicsit megtoldottam a távot, mert a lépcsőtől kb. 8 méterről indultam és oda is vittem vissza. A harmadik menetben már nagyon szenvedtem az utolsó 3-4 méteren.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: