szombat, június 15, 2024

Húzonc, Evezés, Panel, Zárt

Felhők és kellemes 20 fok. Az eső elmaradt. A mai edzéske:

  • Lehúzás csigán: 6x(összes kis lap, +1, +2, +3, +4 nagy lap), felvezetés
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 3x5, 3x1x(+@10), 3x1x(+@16), 3x3x(+@10), 3x5, minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével, összesen 45 húzonc és 660 lépcső
  • Evezőgép (a + kétféle fogást jelent): (6+6)x(2x40kg, 2x50kg), (3+3)x(2x60kg, 2x65kg, 2x60kg), (6+6)x(2x50kg)
  • Fekvőtámasz állványon (emelt láb) + Panel-Farmer: (amennyi lassan megy) + (2x20 lépcső)x(@36-@40), négy sorozat
  • Tartás rúddal hát mögött: 3x(ameddig megy)x140kg
  • Tartás FG-s rúddal hát mögött: 3x(ameddig megy)x110kg
  • Görgetés rúddal tenyéren: 3x(amennyi megy)x90kg
  • Függeszkedés: normál 1 perc
  • Szauna: kristály szauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Ma a húzódzkodás volt a főgyakorlat. Hogy kicsit mozgalmasabb legyen, melléraktam a lépcsőzést 3x20-as adagokban. A húzoncnál volt 3x1x(+@16) és egy kis mennyiségi meló a @10-es golyóval illetve saját testsúllyal. A tartást elfelejtettem.
Evezőgép követte, nem akartam a törzsizmokat ma terhelni, tegnap volt felhúzás. Bár semmi izomlázat nem éreztem, de jobb a békesség. 65 kg-ig léptem fel benne.
Hogy a nyomóizmok is kapjanak, fekvőtámasz következett állványon, de nagyon lassú végrehajtással, mellé panel-farmer a két legnagyobb golyómmal. Négy sorozat elég is volt belőle.
Zárt fogásprogrammal fejeztem be.

Holnap vasárnap és valszeg edzésügyileg pihinap.

Nincsenek megjegyzések: