csütörtök, június 27, 2024

Swing, Felhúzás, Csuklya, Smith, Farmer

Jönnek-mennek a felhők, 22 fok körüli hőmérséklet, időnként egy zápor, szóval kellemes hegyvidéki nyár. 

A mai edzéske:

  • Swingek + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 6:25 alatt
  • Felhúzás (horogfogás): 5x(60, 90, 120, 150, 180), 3x(200, 230, 230, 230kg)
  • Vállvonogatás rúddal (széles fogás, lassú meló): 3x12x160kg
  • Nyomás Smith-gépen (lent megállított): 5x(1, 2, 3, 4, 5, 6), 5x1x(7 lap), (amennyi megy)x(6, 5 lap)
  • Farmerjárás a teremben: (10 méter egy fordulóval)x(2x68kg), három sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 50mp-50mp, normál 2 perc
  • Szauna: melegvizes punnyadás, kristály szauna, tóban úszás
Ennyike.
A felvezető swing-lépcső párosban ismét javítottam a múltkori eredményhez képest is 5 mp-t. Aztán felhúzás. Ma nagyobb súly lett volna a tervben, de 230-nál éreztem, hogy ma ez lesz a munkasúly, így abból volt 3x3. Majd levettem pár tácsát és csuklya. Volt még amúgy 3x3x120kg nagyon széles fogású felhúzás is, na, ez érdekes volt.
Smith gépes meló következett, a végén pedig farmer. A pár nap előttihez képest 15-15 kg-mal többet raktam, de így már elég volt 5 méter távolságra elmenni, ott fordultam és irány vissza. Szóval a felpakolt kézisúlyzó bizony nem olyan, mint egy strandard koffer. Nagyon nehéz menni vele, mert a tárcsák átmérője miatt (pedig most is úgy raktam, hogy a 10 kg-os tárcsák voltak kívül) aránylag távol kell tartani a törzstől, de még így is beleütközik a combokba. Remélem azért felerősödöm hozzá. Vagy kisebb súlyt pakolok. A múltkor 53 kg volt, azért azzal tudtam menni egy teremkört, most meg éppen csak hogy 10 métert.
Kis függeszkedés és szauna.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: