szerda, június 19, 2024

Snatch, Evezés, Saját testsúly, Zárt

Na, most már jó meleg lett, dél körül 29 fok. Az egész völgyben vágják, forgatják, bálázzák a füvet, az elmúlt három hét esői miatt az aratás késett. Nagyon gépesített minden, de láttam jó pár asszonyt és kamaszokat, akik villával sorba rakták a lerakott füvet.

Esti edzéske:

  • Snatch + Lehúzás csigán: (10-10)x(@20, @24, @28), minen sorozat után 8-10 lehúzás, felvezetés
  • Snatch: 10x(minden percben 10x@32, a maradék idő pihi), összesen 100x@32 szakítás 10 perc alatt
  • Evezés kézisúlyzóval: (5-5)x(2x40kg, 2x45kg, 2x53kg, 2x58kg, 2x63kg, 2x68kg), (10-10)x(2x58kg)
  • Fekvőtámasz állványon, emelt láb + Invertált evezés: 4x(amennyi megy + amennyi megy)
  • Tartás rúddal hát mögött: (ameddig megy)x(150kg, 150kg, 150kg, 140kg)
  • Tartás FG-s rúddal hát mögött: 3x(ameddig megy)x100kg
  • Görgetés rúddal tenyéren: 2x(amennyi megy)x90kg
  • Függeszkedés: egykezes 45mp-45mp, normál 90mp
  • Szauna: melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezetés után egy 10 perces, kötött idejű szakítás volt az első főgyakorlat a @32-es golyóval. Jól lefőttem benne :-). A második főgyakorlat kézisúlyzós evezés, ismét a max súlyig mentem fel (már amit rá lehet pakolni).
Egy saját testsúlyos szuperszett követte, négy sorozatban. Itt természetesen bukásig mentem minden sorozatban. Ezeknél a gyakorlatoknál simán lehet bukásig menni, nem terheli túl az idegrendszert. Zárt fogáserővel fejeztem be.
Elég későre járt már, így a szaunára nem maradt időm, csak punnyadtam egy kicsit a melegvízben, majd a hidegben.

Holnap csütörtök. 

Nincsenek megjegyzések: