szerda, augusztus 25, 2010

Aquaticum


Na, tegnap szedtem rendbe az edzéstervemet és már ma felrúgtam :)

Régebbről volt egy - csak szerdán igénybevehető - félárus belépőnk a debreceni Aquaticum élményfürdőbe. Ma reggel úgy éreztem, hogy most jött el az a szerda, így már nyitásra ott toporogtunk a bejáratnál.

Naggyon frankó volt, különösen, hogy Bazsival együtt lehet most már mindenfélén csúszdázni. Természetesen a hullámozás és a sodrófolyózás sem maradt ki.


Múlt héten volt itt csúszdabajnokság, ahol iszonyatos idők születtek.
Az időt minden csúszásnál tavasz óta automatikusan századmásodpercre mérik a két nagy csúszdán. Azaz mindenki azonnal láthatja az idejét. Persze én is néztem a sajátomat, de fényévekre volt azoktól az eredményektől (na jó, 1,5 mp-re), pedig úgy éreztem, hogy mint a golyó... De csak mint egy fa... :)

Szóval jó volt! Persze, most már az általános mosogatórongy-szindróma jeleit mutatom. Iszonyat, hogy ez az élményfürdőzés hogy le tudja az embert szívni, pedig most nem is ültem a melegvízben, mert Bazsival menni kellett, mint a gép.
No azért most már ő is kivan, azaz sikerült egy 6 éves gyereket lefárasztanom. Megvan az értelme a sok-sok MetCon-nak... :)

De mi lesz jövőre?!

Nincsenek megjegyzések: