kedd, augusztus 24, 2010

Kártyatépés és Edzésbeosztás


Délután kártyatépés:

  • 1 pakli használt "Sehr Feine 1432" francia kártya: minőségi pakli, nagyon szép ábrákkal. Az eddig tépett paklik közül magasan ez volt a legszebb. Szinte sajnáltam... Nehéz is volt tépni, jó anyag.
  • Konfetti
  • Befőttesgumi a hajlítókra



    Délután hozzáigazítottam a Hétfő-Szerda-Péntek-Hétvége beosztáshoz az edzéseimet. Nagyrészt eddig is ezt követtem, de a favágások, a kisebb kirándulások bele-bele kavartak, bár nem zavartak meg semmit, hiszen
    Edzéseim célja önmagam szórakoztatása és egy jó általános erőnlét fenntartása!
    Azaz sok minden belefér :)

    Inkább felöltöztettem, ami amúgy is alakot öltött már régóta:

    ============================================
    Hétfő - Erőnap, "A 6. már aerobik!" jelszóval
  • 3-5 erőkör: Nyomás + Húzás + Beépített fogáserő
  • A kondícióért: 5-10 perc intenzív MetCon

    Szerda - Fogáserő és (MetCon vagy Testépítő-örömnap)
  • Fogáserő tárcsákkal, kézisúlyzókkal
  • Max. 30 perces összetett gyakorlatsor vagy klasszikus súlyzós edzés

    Péntek - Erőnap, "A 6. már aerobik!" jelszóval
  • 3-5 erőkör: Nyomás + Húzás + Beépített fogáserő
  • A kondícióért: 5-10 perc intenzív MetCon

    Hétvége - Uszoda vagy Élményfürdő
  • Úszás, Szauna, Gyógyvizes punnyadás
  • Vízi játékok a gyerekekkel (Ha Palace, vagy Aquaticum)

    Megjegyzés
  • A heti két erőnap közül az egyiken a nyomás, a másikon a húzás dominál, ahogy reggel felkelek...
  • Az edzésnapokon kívül is lehet gripper, kártyatépés, szöghajlítás, amennyiben pusztítani van kedvem
  • Masszázs, ha megkívánom illetve ha szükséges
    ============================================

    Az edzésterv nem túl bonyolult, de bizony idő kellett, amíg ide elértem a HAS+HÁT - MELL+KAR - LÁB+VÁLL beosztástól...

    Összeségében szinte semmi sem változik, csak leírtam. Jó így látni :)
  • Nincsenek megjegyzések: