szerda, augusztus 25, 2010

Ócó kínai kártya tépése


Szobin minden héten a Művelődési házban (hol máshol lehetne ennek helyet találni) olcsó kínai termékek (ruhák, szerszámok, cipők, háztartási eszközök stb.) vására van. Ezek előre - prospektussal - beharangozott vásárok. Kivételesen most árultak kártyát is. Persze lehet, hogy eddig is, csak én nem nagyon szoktam ezeket a szórólapokat tüzetesen áttanulmányozni. Ezek után fogom, mert a francia és magyar kártya paklija 100ft(!): Ócó!

Ezek ugyanakkorák és ugyanolyan papírból készülnek, mint a Tacticalban kapható bécsi Piatnik magyar kártya. Szerintem Kínából kapják ők is az alapanyagot. A magyaron még a képek és a hátlap is pont ugyanolyan, csak silányabb kivitelben. Minden szemcsés, elmosódott. Csak éppen a Piatnik-os 200-300, sőt láttam 350-ért is, a kínai meg 100 pénz!

A francia a múltkor tépett Nobles paklinál is keskenyebb 3-4 mm-rel. Szóval elég kicsi, ami egyszerre jelent könnyebbséget (nem kell annyit tépni), de egyszerre nehezebb is, hiszen kevesebb a fogásra a hely. Ja, és csak 2 Joker van benne, úgy látszik Kínában ennyi jár hozzá, mert megnéztem a többit is, azokban is csak 2 volt.

Persze még a helyszínen kettékaptam egy magyart, így próbálva ki, csak ezután mertem megvenni 10 paklit. (Ennyi volt összesen)

Estére már mgamhoz tértem az Aquaticum után, úgyhogy kártyatépés:

  • 1 pakli kínai francia kártya: Kis méret, de ennek ellenére könnyű kettétépni. Kezdőknek, kis kezűeknek ideális, hiszen olcsó is!
  • Konfetti az egyik félből
  • A másik fél pakli kettétépése, azaz negyedelés: egy teljes fél pakli franciát most először tudtam kettétépni!
  • Használt írólaptömb tépése, konfettizése: mindennek van haszna. Ilyen mindig van itthon, jól lehet vele gyakorolni
  • Befőttesgumi a hajlítókra

    Az ócó kínai francia pakli:

    A két negyed pakli:

    Ez is az, itt látszik, milyen picik a negyedek. Ujjerő vazzeg :)


    Holnap összetett Metcon!
  • Nincsenek megjegyzések: