vasárnap, augusztus 08, 2010

Ismét favágásos MetCon


Ma kora délután kellemes idő, napsütés sehol, úgyhogy ideális egy kis kerti munkára. A pőcsiksereg is pihent, egy-két eltévedt szúnyog vacsorázott csak rajtam.
A meló 3 órásra sikeredett: volt közte két kisebb fa kidöntése, illetve az eddig kidöntöttek egy kupacba hordása.

Kemény volt, mert a Sanyi gyerek Arnoldot játszott: asszem a Kommandó című filmje elején jön le a hegyről egy hatalmas fatörzzsel a vállán. Mindig is tetszett ez a részlet: én is eljátszottam ma majdnem tucatszor.
Csak egyet nem bírtam felvenni, azt középen kettévágtam a fejszével, de még így is majd összesz@rt@m magam, amíg kiértem a kert végébe velük. Törzserő vazzeg, feszítettem ám piszkosul!
Tök jó volt egyébként mezítláb a puha földön mászkálni.

Holnap egy kis uszoda szaunával.

Nincsenek megjegyzések: