péntek, augusztus 20, 2010

Kihelyezett edzés


Ma zárva az edzőterem, meg lejárt a bérletem is, így egy kinti edzést tartottam. Kellékek: gumikötelek, @12, @24, szegek, Gripper, hintaállvány és traktorkerék. Jó volt!
Mint a képekből is látszani fog, idén nyáron nem ébredt fel bennem a tűz, hogy romszálka legyek, maradtam a téli, "jóllakott óvodás" formánál.

  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @24-gyel végezve

    II. rész: "A 6. már aerobik!"

  3. 4 kör az alábbiakból:
      Gumiköteles MP (5-5)@12 - első körben világoskék, majd 360Gears-os lila szalag
      Húzódzkodás 4x@24 - nagggyon vastag rúdon
      Szeghajlítás 1 db (6x180)-as szeg
      Gripper: Jobb kéz - 5x(HG300); Bal kéz 5x(HG250)

  4. Gyakorlatok maximális ismétlésre:
      BUP - jobb kar 18x@24; bal kar 14x@24
      Húzódzkodás 16
      HG250 (bal kéz - jobb kéz)x(maximális ismétlésre)
      Szeghajlítás 1 db (6x180)-as szeg (még volt egy nálam)

    III. rész: Erőállóképesség

  5. Traktorkerék forgatás: 5x(60" meló, 30" pihi) - 13, 12, 10, 11, 12 forgatás sikerült a percekben

  6. Nyújtás, lógás a hintaállványon
Frankó edzés. A @24-es Regan már több is, mint csak felpörgetés, simán elmegy egy MetConnak is. Nem raktam le közben a golyót.

Mivel nem volt nagyobb golyóm, Betti gumiszalagjait nyomorgattam. Első körben egy furcsa nevű világoskékkel nyomtam, de az aránylag könnyű volt, így a többiben már a 360Gears lila szalagjával melóztam.

Volt még egy (világoskék szalag + @24)-es nyomás is jobbal, de majd összesz@rt@m magam, így ez volt a mai edzés csúcsnyomása. Ballal nem is próbáltam.

A húzódzkodás kemény volt, mert nagyon vastag az a cső. Kissé meg is látszott az utána következő fogáserős gyakorlatokban.

Az 5. erőkörben maximálisa ismétlésszámra mentem. Elég jó eredmények lettek az előtte lévő 4 erőkör ellenére.

MetCon nagyon kemény volt, azért az a gumi elég nagy. Igencsak kapkodtam már a levegőt az utolsó körben...

Betti képriportot készített az edzésről, sajnos a guminál már nem volt ott - remélem este azért ott lesz... :)

Részlet a Reganból:

Gumizok:

Hintázok:

Szegelek:

Szorítok:


Holnap rokonlátogatás zabálással.

6 megjegyzés:

Betti írta...

... izé... elfogyott... :-D

Sanyi, a ráérős gyerek írta...

Akkor majd egy hónap múlva visszatérünk rá!

Névtelen írta...

Ez...Brutális!
Főleg a Buppod.24essel így aerobikozni szép munka!

Sanyi, a kövérkés izmoska gyerek írta...

Köszi, de azért azt látni kell, hogy elég nagy a testsúlyom, azaz ez ekkora testtel már szinte kötelező.
(Bár 2 éve jobb karral tudtam egyet, ballal meg egyet sem nyomni BUP-ban a @24-gyel)

Ricsi írta...

Jóllakott óvodás, mi? :)

Sanyi, a pocakos gyerek írta...

Inkább, mint éhező kisiskolás... :)