hétfő, augusztus 02, 2010

Húzások


Tegnap egész nap punnyadtam, valahogy semmihez sem volt kedvem: pihentem a nyaralást...
Ma azért ebéd környékén átvonszoltam magam a terembe:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. 5 perc Swing: Minden percben 20x@32, összesen 100 swing 5 percben

    II. rész: Erő rúddal

  3. Felhúzás + MP (gyakorlás jelleg): 10x70kg, 10x100kg, 10x130kg, 6x160kg, 6x190kg, 4x210kg, 2x2x220kg, 4x210kg + az utolsó 6 sorozat után (3-3)x@32
  4. Vállvonogatás rúddal (gurtnival) + MP (gyakorlás jelleg): 10x70kg, 10x120kg, 10x160kg, 10x200kg, 6x230kg, 4x250kg, 260kg tartás ameddig megy + az utolsó 4 sorozat után (3-3)x@32

    III. rész: Törzserő

  5. Egyoldali Farmer + Hídtartás: (1' jobbkéz + 1' balkéz) + 1 perc), először @32, majd @40, végül @48, összesen 9 perc folyamatos meló

  6. SMR
A nyomásoknál ma közepes súllyal totál gyakorlás jelleggel dolgoztam, összesen (30-30) MP jött össze a @32-vel.

Sajnos a felhúzás során letéptem a bal gyűrűsujjról egy addig láthatatlan bőrkeményedést, így a vállvonogatást már gurtnival végeztem (legalább jól meg lehetett pakolni a rudat), másrészt az edzés végi ballisztikus MetCon felejtős lett. Helyette egy jó kis törzserő-kombót tartottam.

Még a nyaralás során döbbentem rá, hogy milyen nehéz az egyoldali farmer: az ellentétes oldalon a ferde hasizmokban, a négyszögű ágyékizomban, a mély hátizmokban iszonyatos feszítést kelt, míg a kétgolyós farmer inkább a vállakat, a fogáserőt, a csuklyát gyepálja. Ezért beillesztem az egyoldali farmerokat az edzésembe. Nemhiába annak idején Gabinál sokat végeztük ezt és csak ritkán a kétkaros farmert.

A teremben ma volt egy gyöngyösi srác (itt nyaral Szobin), aki ott már régebben jár valamilyen kettlebelles tanfolyamra (így mondta). Alapvetően kardiózni jött, de látta, ahogy melegítek. Megmutatta a Clean&Press-t. Totál sz@rul végezte és amikor ezt szóvá tettem, állította, hogy ezt így tanulta Gyöngyösön. Nem vitatkoztam vele, legyen neki ízületi nyavalyája, ne nekem...

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: