péntek, augusztus 13, 2010

Élvezetek: Kártyatépés és Uszoda


Éjszaka vihar, délelőtt még nagyobb - közvetlen mellettünk csapott le egy hatalmas villám - majd délután iszonytató meleg és párás levegő. Így a favágást elhalasztottam, helyette:

  • 1 pakli Tacticalos új francia kártya tépése: jó nehezen ment, beletelt vagy fél percbe is. Ebben a nagy párában csúszott, izzadt a kezem, magnéziázni meg már késő volt, nem akartam letenni.

    Aztán uszoda - de most egyedül: hip-hip-hurrá!

  • 1 kör Szauna
  • 45' Úszás: Békatalpas hát és gyors, taposva haladás
  • 2 kör Szauna, közben tenyérdörzsike

    Sajnos a melegvizes punnyadás elmaradt, ugyanis a két gyógyvizes kismedence közül az elsőbe délelőtt belesz@rt valamelyik agyatlan barom - megetettem volna vele -, így azt takarították, vagy nem is tudom, mert le volt engedve és az alján bizony ott díszelgett két kupac. Biztos várták a "medencemosót"...

    A másiknál meg valamilyen szelep nem zárt el, így olyan forró volt, hogy kb. fél percig ácsorogtam a lépcsőn, aztán úgy döntöttem, hogy itt nem punnyadás lenne, hanem megfővés. Mondjuk gyanús is volt a dolog, mert senki sem volt benne...
    Ez utóbbit jeleztem is az úszómesternek, aki aztán állított is valamit rajta.

    Ezektől eltekintve kellemes délután volt.

    Holnap vagy totál pihinap vagy favágás, még meglátom.
  • Nincsenek megjegyzések: