szombat, augusztus 14, 2010

Erőcske + Regan-kombó


Ma délután - tegnapi tervemmel ellentétben - kimentem edzeni, mert holnap és holnapután erre nem érek rá.
A héten találtam a YouTube-on egy tetszetős kettlebell-kombót:



A fantáziátlan agyammal eddig ezt nem raktam így össze, úgyhogy nagyon megtetszett. Igaz, hogy az egyik karral fentről jön lefelé, a másikkal meg lentről felfelé, de annyi baj legyen, úgysem nagy golyókkal kell ezt végezni.

Be is építettem a mai edzésbe, pontosabban tesztelgettem magam vele @16, @32, majd végül @24-gyel:

  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő

  3. "A 6. már aerobik": 3 kör
      BUP (5-5)@32
      Húzódzkodás 4x(+@24)
      Szeghajlítás: 1 db (6x180)-as szeg hajlítása
      Gripper: Jobb kéz - 5x(HG300); Bal kéz 5x(HG250)

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Csökkentett Regan-kombó: @32-vel végezve
  5. Regan-kombó: @24-gyel végezve

  6. SMR
Szinte örömmel mentem át, ugyanis a teremben ezerrel mennek a légkondik, azaz szinte élvezet edzeni járni. Maga az edzés is nagyon-nagyon prímán sikerült.

A @16-os Regan nagyon megfelel bemelegítésnek, jól átmozgat mindent, de nem terhel le az erőkörök előtt. Olyan ez, mint egy karatés formagyakorlat (kata, vagy mi a fene.), bár én életemben nem "karatéroztam".

Az erőkörök is jók voltak, beépített fogáserősséggel. Persze megint a szeghajlítást vártam minden körben: egy mozdulattal kapu alakba, majd egy kis áttekerés után U alakba hajlítottam őket. A Gripperes meló nagyon ment: határozottan összenyomtam minden körben jobbal 5-ször koccig a HG300-ast. (Ballal a HG250-est nyűvöm)

Fordított fogással is összenyomtam koccig jobbal a HG250-est! Ez eddig még sosem sikerült! Hip-Hip-Hurrá!

A minimalista Regan-kombó felépítése, @32-vel végeztem:
Bal kéz:
    TGU állásba
    10 snatch
    10 MP
    10 guggolás (két kézzel tartottam a golyót)
    10 clean
    10 swing
majd ugyanez visszafelé a másik kézzel, a végén pedig TGU fekvésbe. Folyamatosan végrehajtva, bár egyszer megálltam magnéziázni, mert már totál vizes volt a golyó füle.
Nagyon kemény volt, inkább erő, mint erőállóképesség. A fogáserőt jól lenullázta a végére, de az MP-ket is elég volt megnyomni benne.

Kis pihi után egy teljes Regan-kombó a @24-gyel. Ez is keményen megdolgoztatott, de asszem ez a jó golyó nekem ehhez az összetett gyakorlatsorhoz. Itt már kétszer is magnéziáztam, azaz ezzel az ürüggyel pihentem 8-10 mp-t :).

Holnap favágás, majd Aqua-Palace!

Nincsenek megjegyzések: