szerda, augusztus 04, 2010

Erő és Snatch


A hátamban még érzem a hétfői felhúzást, így kissé rövidebbek lettek az erőkörök, de volt fogáserősség, majd egy 10 perces MetCon:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. "A 6. már aerobik": 3 kör
      Állva nyomás rúddal 3x80kg - a körök első ismétlése C&P volt
      Húzódzkodás 4x(+@24)
      RT-emelés (2-2)x60kg, kézisúlyzókat láncoltam át

    II. rész: Fogáserő

  3. 3 gyakorlatos körök: 3 kör
      "Világ körül": (1-1kör)x(2x20kg)
      Szeghajlítás: 6x180-as szeg hajlítása
      Kézisúlyzó cipelés (szélső tárcsa): (12kg-12kg)x(5-6 méter)

    III. rész: Erőállóképesség

  4. 10 perc Snatch: Minden percben (11-11)@24, a többi pihenő, összesen 220 snatch, sőt több, mert az utolsó körben 15-15 ismétlést nyomtam

  5. SMR
Nagyon párás volt a levegő a teremben, így kölcsönkértem a tulaj folyékony magnéziáját. A tenyeren szétkenve, az alkohol azonnal elpárolog és a magnézia egyenletesen beteríti a bőrt. Meglepően jól bírja az izzadságot. Ezt használtam a snatchnél is. Nagyon szuper tapadást biztosít!
Debrecenben, egy hegymászó boltban 1790-ért lehet venni, szerintem veszek is a mostani magnézia szappan helyett. Bőven megéri: ráadásul nem is lesz asztmás az ember a portól és nem kell utána porszívózni sem...

Még edzés elején sebtapasszal leragasztottam a két ujjamat, ahol a felhúzás feltépte a bőrt és mehetett az edzés végi snatch. Jól esett. Jó döntés volt, hogy nem a @32-vel nyomultam, az biztos lekapta volna a tapaszokat és tovább gyepálta volna a sebeket...

Holnap pihinap vagy favágás, mert még mindig van hátra.

Nincsenek megjegyzések: