péntek, augusztus 27, 2010

Regan és Létra és Tabata


Ma az utolsó forró nyári nap - itten nálunk ölég meleg van - de a teremben mennek a légkondik, úgyhogy kellemes volt a légkör. Ezt még az időközben megérkezett félfalunyi kisebbség sem rontotta el: tök normálisan is tudnak viselkedni. Biztos megijedtek tőlem... á ezek nem félnek semmitől, bár tény, hogy a nyers erőt azért tisztelik.
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő

  3. Létra + Fogáserő: 3 kör
      Egy teljes 5-ös létra - MP@40 és PullUp@24 összekapcsolva
      RT-emelés (3-3)x60kg - két összeláncolt kézisúlyzóval
      Szeghajlítás 1 db (6x180)-as szeg - ezt nem bírom megunni :)

    III. rész: Erőállóképesség

  4. Tabata10 swing: 10x(20/10)x@40, "Ami a csövön kifér!"

  5. SMR
A Regan nagyon frankó bemelegíteni, hiszen totál átmozgat mindent, de egyáltalán nem fárasztó, másrészt kissé meg is izzadok benne, azaz elérem az üzemi hőmérsékletet: jól felkészít az edzésterhelésre.

Az első létrában volt még egy C&P (1-1)@48, hogy ma is legyen egy kis erőlködés :)

A 3 teljes létrában összesen volt (45db-45db) MP@40 és 36 PullUp@24. Ez utóbbi azért kevesebb a szabványnál, mert az összes 4-es és 5-ös létrafoknál csak hármakat húzódzkodtam. Hiába no, csak kövér vagyok: röf-röf!
Egyébként a létrafokok között minimális pihenőt tartottam, csak míg az övet felvettem, levettem, vagy magnéziáztam. A teljes létrák végén vettem kényelmesebbre a figurát: hiszen a szeg két végét rongyba csavarom, az RT-emelés meg a nagyteremben volt. Illetve itt pihentem is 2-3 percet.

Edzés végén egy hiperintenzív Tabata és ezzel a hét lezárult.

Hétvégén uszoda!

Nincsenek megjegyzések: