csütörtök, április 07, 2011

Duplások és Költöztetős Farmer

Reggeli edzés 3 csapásirányban:
  1. Bemelegítés

  2. Snatch: (25-25-25-25)@24, egybefüggő 100 ismétlés, 3:45 alatt

  3. Duplagolyós erőkörök (@32-@32): 5 kör, 3 perc pihikkel, körön belül nincs megállás
      C&P - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Renegát evezés fekvőtámasszal (a golyók fülén) vegyítve - 5-5, közben 5 fekvő
      TPU Killer Rope-n (+@8) - 5
    Volt egy bevezető kör is (@24-@24)-el és sima húzódzkodással

  4. „Költöztetős” Panel-Farmer (4. emelet): szűk 20 perc, egy menet 90 lépcsőfok
      (le)x(@48-@44) + (fel üresen)
      (le)x(@32-@32) + (fel üresen)
      (le)x(@24-@24), mindkét golyó RT-n lógott + pihi, amíg felszívtam magam :)
      (fel)x(@48-@44) + (le üresen) - a felvitel B R U T Á L I S volt: nem tettem le a golyókat!
      (fel)x(@32-@32) + (le)üresen
      (fel)x(@24-@24), mindkét golyó RT-n lógott

  5. SMR
Az edzés eleji snatch hajszálpontosan ugyanannyi idő alatt volt meg, mint a múltkor, úgy látszik, kialakult egy kényelmes tempó, amiben szeretek melózni. Végül is engem nem hajt semmi.

A duplagolyós meló hozta a maga diszkrét báját. Annyit variáltam benne, hogy három körben a TPU-val kezdtem, mert kíváncsi voltam, hogy közvetlen utána miként mennek a nyomások.

Edzés végén most a Költöztetős Farmer volt soron. Nehezítésként a két legnagyobb golyómat fogtam be (@48+@44).
Már a levitel is kemény volt, de a felhozatal maga volt a halál. Eredetileg a 2. emeleten le akartam tenni egy kicsit, de odaérve úgy döntöttem, hogy felviszem a 3. emeletig. Ott meg már előjött a virtus, hogy ha már eddig felhoztam, akkor ha bele szakadok is, akkor is felviszem a 4. emeletre. Elég volt.
Edzésügyileg az óvatos duhaj kategóriába sorolom magam, de időnként jó szétnézni a nagyvilágban...

A másik kis trükk, hogy a két @24-est egy-egy Rolling Thunder-re kötöttem, és úgy hurcolásztam. Az utolsó felvitelnél bizony ez is nagyon kemény lett, többször megfordult a fejemben, hogy leteszem (a két nagy golyó pusztította ám a fogást), de aztán sikerült felvinni.

A mai edzés csúcspontja mindenképp ez a Költöztetős Panel-Farmer volt.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: