kedd, április 05, 2011

Erő és Snatch

Ma éreztem az erőt így egy egyszerű és nagyszerű edzést tartottam:
  1. Bemelegítés

  2. C&P + TPU: ma nincs mellébeszélés
      (5-5)x@16 + 5
      (5-5)x@24 + 5x(+@12)
      (5-5)x@32 + 5x(+@24)
      (5-5)x@40 + 3x(+@32)

      Létrácska: 3x(1-2), összesen 9-9 C&P@48 és 9 TPU(+@40)

  3. Snatch: (20-20, 15-15, 10-10, 10)@32, összesen 100x@32, 4:45 alatt

  4. Hosszú SMR
Már reggel tudtam, hogy ez ma az erő napja, ugyanis a CoC2,5-t simán nyomtam 10-szer jobbal, ami azért tőlem reggel komoly teljesítmény (általában délutánra jön meg a fogáserőm, sokszor reggel egyetlen egyszer sem tudom összenyomni a 2,5-est).

Ezt kihasználva erőkörök helyett ma egy mini létrát tartottam nagy golyóval. Most sikerült először 3x(1-2) létrát végigvinni a @48-ból egyszerű kézcserével, azaz letétel nélkül jobbal és főleg ballal is. A TPU is jó volt: régóta nem sikerült @40-ből kettőt ismételni. Ez lehet erősödés, de azért a lassú testsúlycsökkenésnek is köszönhető. Továbbra is fő cél az 1 mázsás Sanyi!

Egy gyors "köpjük ki a tüdőnket" snatch és már hengereztem is. Az SMR a szokottnál hosszabb volt, mert mivel rövid volt az edzés, így sok időm maradt. Amúgy is a múlt héten szedtem elő az SMR DVD-t ismét megnézni, ugyanis az idők folyamán nagyon lerövidült az erre fordított idő, azaz egyre inkább csak a kényelmes gyakorlatokat végeztem belőle. :)

Holnap pihinap és óriási melóhegy.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula!
Fasza kis edzést nyomtál!

Nagy Laci írta...

Én voltam!:-)

Sanyi, a jóllakott óvodás gyerek írta...

Köszi, ilyen is kell néha-néha...