péntek, április 15, 2011

Nem volt véletlen: 5x(7x200) !

Ma kissé kevesebb meló, így eljutottam a vasbótba és feltöltöttem a szegkészletet.
Délután már el is kezdtem rongálni őket:

  • Szeghajlítás: 5x(6x180), ez volt a bemelegítés
  • Szeghajlítás: 5x(7x200), Oan, de oan erős vagyok... :) Hip-Hip-Hurrá!

    Vagy két hete kaptam le a polcról a 7mm átmérőjű, 200mm hosszú huzalszeget. Akkor meg is hajlítottam, de nem volt több itthon. Ma a készleteket feltöltöttem - most már ilyen nagy szeggel is - és az 5 db (6x180)-as után (ami azért annyira nem kicsi), egymás után 5 darabot hajlítottam meg belőlük!!!

    Ezek 7mm-es átmérőjűek, mert van 6mm-es átmérőjű 200mm-es szeg is, de az inkább egy nagyra nőtt kamaszfiú. De ez, egy ereje teljében lévő óriás ahhoz képest.

    A (6x180) és a (7x200) egymás mellé téve:

    Csoportkép a mai áldozatokról:

    Az óriások kupaca:

    Nagyon örülök ennek a mai hajlításkupacnak, ezek a 7x200-as szegek igazi erőpróbát jelentenek, elég nagy izometrikus munka van benne.

    Ha egyszer lesz húszezernyi felesleges pénzem, akkor veszek egy ilyen zsákot. Bár elég lenne csak 1-2 darab mindegyikből, hogy be tudjam lőni az egyes szintek közé ezeket a (7x200)-as szegeket.
    5 kiló ebből 1800ft, azaz összehasonlíthatatlanul olcsóbb, mint az IronMind-es etalonok... És erőlködni ugyanúgy lehet velük!

    Holnap szombat és melóhegy.
  • Nincsenek megjegyzések: