hétfő, április 04, 2011

Kártyatépés és egyebek

Melóhegy, aztán a napi feszültséget kiéltem egy kis rongálással:

  • Kártyatépés: dupla magyar (64lap): egy "piszkosfehér" és egy "vakító fehér" paklit egyben
  • Reklámanyagok tépése: prosztata-kampány 50db-os csomag
  • Konfetti az összesből: a "vakító fehér"-et nem tudom negyedelni...
  • Befőttesgumi

    A dupla magyar tépése nagyon kemény meló lett, mert összeraktam egy könnyű paklit egy nagyon nehézzel. Bizony, bőven fél percen kívülre kerültem így. A "vakító fehér" nehézségét mutatja, hogy a keletkezett két félpakli egyikét sem tudtam aztán már negyedelni. A képen látszik hogy belekezdtem, de aztán semmi.
    A "piszkosfehér" ilyen szempontból nézve nem ellenfél. Csak ránéztem és 4felé esett :)


    A reklámanyag egy darabja három rétegű, kihajtva A4-es lapnak felel meg. Ebből 50db (ami így 150 réteg) egy adag. A két hosszanti végét szoktam 8-10cm-re betépni, majd hosszában szétszakítva, a keletkezett két csíkot negyedelem (majd tovább aprózom).

    A folyamat:

    Amúgy már többször elolvastam ám a benne foglaltakat és bizony be is tartom. Szűrővizsgálat minden 40 körüli és pláne afeletti férfinak!

    Holnap kedd.
  • Nincsenek megjegyzések: