kedd, április 19, 2011

Erő és Swing

Ma nagy golyók egy kis törzserősítéssel a végén:
  1. Bemelegítés

  2. C&P + TPU: nehogy má' a sok bába közt elvesszen a gyerek :)
      (5-5)x@16 + 5
      (5-5)x@24 + 5x(+@12)
      (5-5)x@32 + 5x(+@24)
      (5-5)x@40 + 3x(+@32)

      10x[(1-1) + 1x(+@40)]

  3. Swing: 10x(10x@48 + 20mp pihi), összesen 100 ismétlés
  4. Farmer-tartás RT-vel + Hídtartás: 5x[(30mp)x(@32-@32) + 60mp]

  5. SMR
Ennyi, meg egy csokis protein. Az erőrészben nem éreztem a duplákhoz elég elhivatottságot, ellenben az 1-1 ismétlések frankón kimentek. Így ebből volt 10 kör. Mellesleg, ennyi sem volt még eddig, csakhogy erre az edzésre is jusson egy kis „arcnövelő” érzés :)

Swing, majd RT-s farmerrel kombinált hídtartás. Az elején még felmerült bennem, hogy vagy nagyobb golyókat kellett volna kötni, vagy 45mp-re kellett volna rakni az időt, de a 3. körtől kezdve már áldottam az eszem, hogy csak ennyire raktam.

Kellemes kis edzés. Holnap szerda, és ha minden összejön, akkor elkísérem Bettit egy Albertes RKC edzésre.

Ma megint elzarándokoltam a vasbótba szegért. Pár nappal ezelőtt csak 10db (7x200)-es szeget vettem - a fene se gondolta, hogy ennyire bika gyerek lettem - így ma abból is 5kg került beszerzésre 1600ft-os áron.
Mellé egy kis házilag összeeszkábált - kb. ez a maximális barkácsolási teljesítményem, technikából felmentett voltam... - fogáserő fejlesztő bot. Ezt kiválóan lehet használni Wrist Rolle-ként illetve hagyományos „bodis” alkarerősítésre is:

Ne sírjak állandóan, hogy a fogáserősítő eszközök milyen sokba kerülnek!

Nincsenek megjegyzések: