szombat, április 16, 2011

További rongálások

Ma nem volt kedvem az uszodához, helyette ismét „csak” rongáltam:

  • Reklámanyagok tépése: kör alakú (hüvelygombás) 6db
  • Kártyatépés: dupla magyar (66lap): két Piatnik-os magyar kártya, azaz az etalon
  • A négy félpakli továbbfelezése: csak nem hagyom veszendőbe...
  • Kártyatépés: francia kártya (55lap): ProPoker-es, szintén etalon
  • Kártyatépés: magyar kártya sarkának letépése (32ap): "piszkosfehér", ez könnyű pakli
  • Konfetti az összes eltépett kártyából: rend a lelke mindennek
  • Reklámanyagok tépése: prosztata-kampány 50db-os csomag

    Ma sorra vettem az összes tépést, amit szoktam végezni: volt dupla magyar, francia, félpaklik tovább felezése, sarokletépés. Mind határozott, jó iramú tépés volt, azaz nem ragadtam le egyiknél sem. Még reklámanyagokat szaggattam.

    Az egész kb. 1 órát tartott, mert az egyes tépések közt befőttesgumival hajlítóztam illetve Vateráztam.

    Jó nagy kupacot rongáltam össze... :)

    Holnap vasárnap és valszeg termi edzés, lehet uszoda, de lehet, hogy Jaga. Ma meglátom, hogy ébredek.
  • Nincsenek megjegyzések: