szombat, április 30, 2011

Bónusz: Piramis és Swing

Ma piramis, úgy is régen volt már. Az eddigiektől eltérően most ragaszkodtam a 10-es számhoz benne, a megszokott 5 ismétlésekhez képest. Kemény volt.
  1. Bemelegítés

  2. Piramis 10 ismétlésekkel: @16, @24, @32, @40, azaz összesen négy kör
      MP 10-10
      Egykezes evezés, a másik kéz a térden támaszt 10-10
      Guggolás, a golyót a test előtt két kézzel tartva 10
      Köteles bicepsz 10
      Padlónyomás 10-10
      Húzódzkodás kötélen 10

      A @32 és a @40 használata során itt következett 60mp pihi :)

      Snatch 10-10
      Swing egykezes 10-10
      Swing kétkezes 10

  3. Swing + Hídtartás: 5x(20x@48 + 30mp + 45mp pihi)

  4. SMR
Azért a 10 ismétlések az egyre nagyobb golyókkal igencsak komoly melóvá váltak. A fene se gondolta, hogy ilyen nehezek ezek a golyók :) persze az igazi kihívást a folyamatos végrehajtás adta.

Ma Panel-Farmer lett volna, de olyan jövés-menés volt a lépcsőházban, hogy inkább egy kis swing-hídtartás kombót választottam. Nem kerülgetek senkit.

Mellesleg mostanság iszonyat rákattantam a Cottage Cheese nevű sovány sajtra. Egy kis mézet csurgatva a tetejére, valami eszméletlen finom csemegét kapunk.
Eddig 25dkg sovány túrót toltam egy kis mézzel, meg sok mazsolával délutánonként (a mazsola az egyik leglúgosabb és legfinomabb étel), de amióta a kedvenc túrófajtámat egyik napról a másikra majd 25%-kal megemelték, minden második napra behoztam ezt a szemcsés sajtot.
Igaz, csak 15dkg (és csak 145ft), de pont emiatt jól illeszkedik a "Cél az 1 mázsa Sanyi" programba. Az íze meg egyszerűen fenomenális. Bár, az igaz, hogy mind Betti, mind Bazsi undorodva kutyulgatta, de nekem nagyon ízlik: sós és édes egyszerre. Ezért megérdemli, hogy megemlékezzek róla a blogomban!


Holnap vasárnap, valszeg, sőt biztos uszoda.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Éljen a mazsola!
Én is nagyon csípem!

Sanyi, a kiművelt gyerek írta...

Amúgy Mazsola egy kis számító, sunyi kismalac, állandóan cseszteti Tádét