szombat, július 05, 2014

Könnyű erő: létrák 3.

A lakás ismét romokban, az asztalosok végzik a vizes helyiségek bútorozását. Nem semmi munka. Én kimenekültem ebből a zajból edzeni:
  • BUP-létra: 2x(1-2)@40
  • Húzódzkodás: 2x1x(+@36), 3x1x(+@32)
  • Dupla Clean & Press: 4x(5x1)x(@24-@24), 1x(5x1)x(@32-@32)
  • RT-emelés: 5x1x72kg
  • Szegtörés: 200x7, 180x6
  • Snatch: 10x(minden percben 10 ismétlés, a maradék idő pihi)@40
  • Térdemelés függeszkedve + hídtartás: 3x(10 + 1 perc), kis pihivel 
Nehéz nap: nagy súlyok, kevés ismétlés. Kivéve a dupla felvétel és nyomás gyakorlatot, ahol maradtam az 5x(5x1)-nél. Csak éppen volt közte egy @32-es párossal végrehajtott is.
Jól sikerült mozgolódás, a BUP frankón fejlődik, a húzódzkodás lassabban, de hát ráérek. A szakításnál simán megy a 100 ismétlés 10 perc alatt a @40-es golyóval. Nekem ez elég.

Holnap vasárnap.

4 megjegyzés:

Zsolti írta...

Sanyi gyerek!

Látom, a magad képére formálod a világot. Így kell ezt csinálni.

Nagyon szép lett a megújult honlap, tetszik. Már rég akartam írni, de most jött ki, most volt ürügy.

Üdvözöl,

- Zsolti

Névtelen írta...

Hali!

Ha a formálást arra érted, hogy elővettem a kedvenc létráimat a könnyű erő program keretében, akkor igen, formálom, de az alapelv maradt.
Nyugdíjas program.

A honlapos megjegyzést nem értem, a blog kinézete már vagy másfél-két éve ilyen, nem is emlékszem mikor alakítottam át. Annyira meg nem is érdekel. Honlapom, weblapom meg nincs. Sem Facebook, sem Twitter, sem Google+, sem IWIW sem egyéb ilyen jellegű haszontalan időtöltésem.

Üdv: én

Zsolti írta...

Szia,

csak pár hete tévedtem be hozzád a tékába és a magamról-ba és nekem új volt. Mert mindig csak a tornázást olvasom. :)

Igen, a létrákra gondolok a könnyű erőben. Én is nyugdíjazok, de azokat te nem feltétlenül neveznéd edzésnek. Szeretem a minimalizmust.

Hajrá,

- Zsolti

Névtelen írta...

Hali!

Azért én szeretem leizzasztani magam edzésen, ezért van a szakítás (régebben swing) kupac a végén.

Kell azért egy kis erőállóképesség is. Ez sokszor jól jön: 2 hete felaprítottam 20 mázsa bükköt nem cserépkályhába(!) vagy tegnap az asztalosok érkezésekor segítettem nekik felhozni ezt-azt. Vagyis a legnehezebbeket, miközben 5-ször fordultam a földszint és a 4. emelet között, míg ők - pedig fiatal srácok voltak és nem is a legvékonyabb fajtából - mindössze kétszer, iszonyat fújtatások közepette.
Vagy Mikóházán néhány napja a túrázások során simán felmentem bárhová, miközben Bettike igencsak meg-megállt. Sőt. Káromkodott :-)

Na, az edzésnek ezt is kell szolgálnia és nem csak, hogy félóránként kinyomok egy 30 kg-os súlyzót. :-)
Mert azt én is kinyomom.