kedd, július 08, 2014

Könnyű erő: létrák 5.

Kora délutáni edzés. A tornateremben iszonyat meleg volt, ami magas páratartalommal párosult, így már két karkörzés után ömlött rólam a víz. Ezért úgy döntöttem, hogy az edzés végi szakítást kihagyom, a fene se akar mentővel hazamenni :-) Nem vagyok én olyan kemény legény.
  • BUP-létra: 2x(1-2-3)@36
  • Húzódzkodás-létra: 2x(1-2-3)x(+29 kg)
  • Dupla Clean & Press: 2x(5x1)x(@24-@24), 3x(5x1)x(@32-@32)
  • Szegtörés: 220x7, 180x6
  • Térdemelés függeszkedve + hídtartás: 3x(10 + 1 perc), kis pihivel 
Ennyi. Az Rolling Thunder-es mókát is kihagytam, mert egyszerűen nem tudtam szárazra törölni a tenyerem. Nagyon nem erőltettem hát a dolgot, de így is a hídtartás során csöpögött belőlem a lé. Elég is volt ez máról.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: