csütörtök, november 06, 2014

@32-es mennyiségi nap

Délelőtti edzés:
  • Dupla MP@40: 3x3
  • See-saw press + Húzódzkodás 10kg: 3x(10-10)
  • Dupla clean + Köteles bicepsz: 3x(10-10)
  • Renegát evezés fekvőtámasszal + Duplagolyós padlónyomás: 3x(10-10)
  • Rolling Thunder-es farmer +Állóvádli: 3x(teremhossz oda-vissza @40-@40 + 25x60kg)
A rövid erőrész után egy három szuperszettből álló gyúrós rész következett. Végig a @32-es golyóval illetve golyókkal melóztam benne.
A húzódzkodásban 5+3+2 majd 4+3+3 végül 4+3+2+1 leosztásban volt meg a 10 ismétlés, a többinél egy szuszra letoltam az adagokat. A renegátnál nehezítettem fekvőtámasszal, így egyrészt sokkal tovább kellett tartani a pozíciót (ami azért elég fárasztó tud lenni), másrészt előfárasztottam a mellizmokat. Ezért bőven elegendő terhelést jelentett a padlónyomásban két @32-es golyó is. Sőt.

Egy kis cipelős fogáserősítéssel és vádlival zártam a pihenőnap nélküli harmadik edzésnapomat a héten. Általában nem szoktam három napot egyben letolni, de valahogy nem éreztem magam fáradtnak a keddi és a szerdai edzés után, illetve rá is értem. Ez már a hét hátralévő részéről nem mondható el, mert az a tetves lottó csak nem akar bejönni. :-(

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: