kedd, november 04, 2014

@36

Déli edzés. Nem sok időm volt, így pörgősre vettem:
  • BUP@36 + Húzódzkodás: 2x(3-3), 2x(5-5)(!), minden sorozat után 3 húzonc
  • Húzódzkodás 36kg: 5x1
  • Dupla BUC&BUP@24: 15, minden ismétlés a földről indult
  • Rolling Thunder + Állóvádli: 3x(3-3 + 25x60kg)
  • Snatch@36: 10x(minden 40 mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 100 ismétlés szűk 6,5 perc alatt
Eredetileg 5x(3-3) ismétlést terveztem a BUP-ban, de a második sorozat után úgy gondoltam, hogy itt lenne már az ideje az 5 ismétléseknek. És lőn: két sorozatot is feltoltam 5-5 ismétlésekkel a @36-os golyóval. Ennek biza nagyon örülök! Olyan mumus volt már ez a 3 ismétlés a @36-tal, végre átléptem rajta. Mindjárt kettővel is és mindkét oldalon!
A sorozatok utáni húzódzkodás inkább csak lazítás jelleggel ment, hogy tehermentesítsem a „nyomóizmokat”.
Nagy súlyú húzódzkodás majd a kedvenc 15 ismétléses kihívás, ma a dupla BUC&BUP volt soron a két @24-es golyóval. Ez inkább technikai jellegű, mintsem erő. (Bár azért a vége felé már mintha nehezebb lett volna.) A szokásos kiegészítő gyakorlatok után szakítás a @36-os golyóval, hogy azért a mai edzésen is elfáradjak :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: