szombat, november 08, 2014

@40-es nap

Megelégeltem a sok ücsörgést és késő délután kiosontam egy rövid edzésre:
  • MP@40 + Húzódzkodás: 5x(5-5), minden sorozat után 3 húzonc
  • Húzódzkodás 17,5 kg: 5x5
  • Rolling Thunder + Állóvádli: 3x(3-3 + 25x60kg)
  • Snatch@40: 5x(minden 90 mp-ben 10-10 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 100 ismétlés szűk 7,5 perc alatt
Az 5x5-ös MP-k mellett a húzódzkodás csak lazításként volt, a nyomásokat ellensúlyozandó, a következő gyakorlatba raktam a súlyos húzoncokat. A kiegészítő rész után (még nem értem rá megreparálni a Wrist Rollert, ezért ma is a Rolling Thunder-t nyúztam) egy 100 ismétléses szakítás, hogy bőven legyen helye a vacsorának és kész.
Ennyi fért az időbe, mert zárt a terem. Nagyon jól esett a mozgás, el se fáradtam. Na azért a szakításban egy ici-picit :-)

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: