hétfő, november 10, 2014

Rövid nyomkodás

Déli edzés. Pörgősre kellett vennem, mert nagyon kevés időm volt:
  • Dupla MP@36 + Húzódzkodás: 5x(5 + 2), minden 3 perc elején kezdtem neki
  • Húzódzkodás 25kg: 5x3, szintén minden 3 perc elején
  • Váltott kezes C&P@36: 4x(minden percben 4-4, a maradék 15 mp pihi), összesen 16-16 C&P
  • Wrist Roller 40kg + Állóvádli: 2x(befelé-kifelé + 25x60kg), szinte folyamatos meló
  • Evezés rúddal + Farmer 40kg: 3x(10x100kg + teremhossz oda-vissza), a körök közt 1/2 perc pihi
A Wrist Roller-t megreparáltam. Egy erős kötelet kötöttem rá, a lapátnyelet meg átfúrtam. Az első tekerés során szembesültem vele, hogy ez így sokkal rugalmasabb, mint a hevederekkel, azaz a használat során megnyúlik, majd elernyed. Ezzel sokkal nehezebb lett a tekerés. Következőleg csak 35 kg-ot fogok rákötni.
A gyúrós rész nagyon keményre sikeredett, pedig csak 100 kg volt a rúdon. De a farmerrel párba rakva (pedig ott is csak a két 40 kg-os súlyzót hurcolásztam) rendesen nyírta ám a hátam. Meg a fogásom.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: