péntek, november 14, 2014

Pénteki @36 és az új program

Késő esti edzés. Ez már a negyedik edzésnapom a héten. Úgy látszik valamit jól csinálok, ha van kedvem kimenni golyózni és nem izmoslázasan fetrengek itthon. A 10 perces szettek szellemében telt ez is, olyan péntek esti hangulatban:
  • Dupla MP@36: 5x5, minden 2 perc elején kezdtem neki
  • Köteles húzódzkodás 10kg: 5x3, szintén minden 2 perc elején
  • Evezés rúddal + Tricepsz lenyomás csigán: 6 vagy 7 sorozat eredetileg 10 ismétlésekkel
  • Snatch@36: 5x(minden másfél perc elején 10-10, a maradék idő pihi), könnyed 100 ismétlés
A teremben nagyon sokan voltak, a tornateremben pedig csoportos TRX. Ezért a dupla MP-k közben nem járkáltam a húzódzkodóhoz. A vádlit és a külön fogáserősítést is kihagytam, a tömeg miatt állandóan foglaltak voltak a munkahelyek, végül is a köteles húzonc erősen fogáserős gyakorlat az én testsúlyom + 10kg-mal :-)
Az egyik srác éppen felhúzott (elemelt), így beálltam hozzá döntött törzsű evezést végezni. Rendületlenül lépkedett felfelé, így az evezések utolsó sorozataiban már csak 8 illetve 6 ismétlések voltak, mert a fene se akart közben pakolászni a tárcsákkal, így is örültem, hogy oda beszállhattam: a tömeg miatt nem volt szabad rúd. Így viszont jó kis evezés lett, addig csináltam, amíg ő, a sorozatokat külön nem is számoltam. Vele párhuzamosan a pihenőidőben nyomkodtam egy kicsit tricepszre. Gyúrok vazzeg, mindjárt itt a strandszezon :-)
Egy könnyed szakítással zártam, elvégre csak péntek van, ekkor pedig már a fű sem nő.

A jövő héten kezdem az új programomat:



Van is egy @8-as és egy @12-es golyóm. Remélem nem lesz sok.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: