szerda, november 26, 2014

@44-es nap rendrakással

Végre nem kellett rohannom, így az pihenőidőkben (már amikor voltak) átszerveztem (kipakoltam-bepakoltam közben optimalizáltam) a szertárat. A pultos kislány pedig felmosta és kiseperte. Tök frankó rend lett benne: le is töröm a kezét, aki megindítja a káosz irányába.
Már csak pár műanyag láda hiányzik a kézisúlyzóknak és a bokszfelszereléseknek, de ígéretet kaptam rá a tulajoktól. (Amúgy hatalmas nagy- és kiskerekedésük van pont műanyag termékekből a terem alatt. De hát macerás a tízezer ládából kettőt felhozni, legalábbis eddig nem érték fel ésszel.)
Azért a pakolászás közben mozogtam is:
  • Snatch&MP: 3x@36, 3x@40, 5x1x@44, 5x@40
  • Húzódzkodás: 5x5x(+15kg)
  • Renegát evezés + Padlónyomás + Farmer: 3x(5 + 5 + 2 kör a tornateremben + 1 perc pihi)@44
  • Wrist Roller + Állóvádli: 3x(befelé-kifelé @40 + 25x60kg)
  • Snatch: 10x20, egyszer letettem magnéziázás céljából, így kb. 8:40 alatt volt meg a 200 ismétlés
Ennyi, meg egy nagy fehérjeturmix. Vettem egy ízesítetlen 5 kg-os MyProtein gyártású Impact Whey Protein-t. 82%-os, jó ár/érték arányú termék. Más frankó termékei is vannak ennek a cégnek: nagy kiszerelésű Omega-3, D-vitamin, stb. Majd beszélek a Jézuskával :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: