szerda, november 19, 2014

@40-es nap

Végre kijutottam edzeni. A @40-es golyókkal toltam:
  • DuplaMP @40: 5x3, a sorozatok között 3 húzódzkodás, minden 3 perc elején kezdtem neki
  • Húzódzkodás 15kg: 5x5, minden 2 perc elején kezdtem neki, a maradék idő pihi 
  • Szegtörés: 7x200, 6x180
  • Duplagolyós@40 döntött törzsű evezés + Padlónyomás@40: 5x(10 + 10-10), minden 2 perc elején kezdtem neki, a maradék idő pihi
  • Clean@48 + Állóvádli: 5x(5-5 + 20x60kg), folyamatos meló, nyugodt tempóban
Az erőrész után szegtörés. Vittem be egy nagy csomó szeget (4 féle méretben: 6x180, 7x200, 7x220,  7.6x260) meg egy dobozt és abban tartom most már az edzőcuccokat. A tulajok polcokat is szereltek a szertárba, így végre már nincs olyan nagy rumli, mint eddig.
A négyféle szegtípus (ez egy régebbi kép, de jól látszanak a méretkülönbségek):


Gyúrós rész (ami inkább erőállóképesség), majd clean-vádli páros. Amúgy ma sem akartam a @48-as golyóval melózni, de a szertárban a takarítók dolgoztak, ezért ki kellett pakolnom a golyókat és ha már úgy is kikerült a nagy golyóm, akkor már használtam is egy kicsit. Ki is találtam, hogy a padlónyomáshoz fogom is használni, mert a @40-es 10 ismétlések azért nem nyomnak bele a padlóba :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: