szerda, november 05, 2014

Goerner és szakadás

Délelőtti edzés:
  • Goerner-lánc@40 + Húzódzkodás: 5x2G, minden sorozat után 3 húzonc
  • Dupla C&P@32 földről indítva: 15 (Sig Klein Challenge 2:30 alatt)
  • Húzódzkodás 20kg: 5x3
  • Wrist Roller@40 + Állóvádli: 2x(befelé-kifelé + 25x60kg)
  • Döntött törzsű evezés rúddal + Tricesz lenyomás csigán: 3x(10-10)
Egy láncszem felépítése (kb. fél perc meló): bal kar snatch-mp-clean-mp, majd ugyanez a jobb oldalon, aztán ismét bal kar - jobb kar, hiszen most 2 szemek voltak. Összesen 20-20 nyomás, 10-10 szakítás, 10-10 clean és 10 egykezes swing (a kézcsere). A közéjük szúrt húzonc csak mint lazítás, a súlyos húzódzkodást a láncszemek után raktam.

Nem maradt ki az erőnléti 15 ismétléses kihívás: dupla C&P a két @32-es golyóval. Minden 10 mp-ben toltam egyet, így összesen 2:30 kellett neki. Ez pont az eredeti Sig Klein kihívás.

Ma kivittem a fényképezőt, mert a @40-es Wrist Roller-t fel akartam venni. Érdekesebb lett, mint gondoltam, ugyanis a második sorozatban (azt vettük fel) történt egy kis baleset a szerszámmal. (Sajnos a srác elfordította a kamerát, így fekszik a kép):



Ez bizony elszakadt:

Egy rövid gyúrós résszel zártam, szakítás ma nem volt. Mondjuk a hevedert már elszakítottam :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: