szerda, december 16, 2015

Szerdai @36-os vegyeske

Egy gyors és folyamatos edzéske az egyik @36-os golyóval. Minden gyakorlatnak egész percben kezdtem neki, a snatch után tartottam 2 perc pihenőt :-)
  • Termi kerékpár: 5 km, ez volt a bemelegítés
  • Swing: 5x20
  • Egykezes swing: 5x(10-10)
  • Clean: 5x(5-5), itt egy kicsit lazára vettem a szakítás előtt
  • Snatch: 10x15, ez a 10 perc ütős volt ám!
  • MP: 3x(3-3), hogy legyen nyomkodás is
  • Egykezes evezés: 5x(5-5)
  • Hengerezés, nyújtás: 15 perc
Ennyike. Nagyon kellett sietnem, így a bemelegítő tekerés után egy folyamatos melót toltam végig a @36-os golyóval. Az egész @36-os meló 35 perc alatt lepörgött. Elég is volt. Sajnos szaunázni megint nem tudtam.

A golyókat megtisztították a kalapácslakktól, a festő holnap viszi őket tovább.

Holnap amúgy csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: