vasárnap, december 20, 2015

@36-os könnyű nap

Ma könnyű nap:
  • Termi kerékpár: 5 km, ez volt a bemelegítés
  • @36-os folyamatos meló: összesen 40 perc kényelmes meló, mindig külön pihenő nélkül tértem át a következő gyakorlatra
    • Swing: 10x10, az első 10 perc
    • Egykezes swing: 10x(5-5), a második 10 perc
    • C&P: 5x(3-3), minden 2 percben kezdtem neki, a harmadik 10 perc
    • Húzódzkodás(+5kg): 5x3, minden egész percben kezdtem neki
    • Egykezes evezés: 5x(5-5), minden egész percben kezdtem neki
  • Rolling Thunder: (10-10) folyamatosan, (10-10) váltogatva a kart, majd tartás ameddig megy
  • Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x10
  • Függeszkedés: ameddig le nem estem, ma nem bírtam két percig
  • Hengerezés, nyújtás: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Nagyon nem szakítottam meg magam, még a szakítást is kihagytam a melóból :-).

Edzés végén a hengerezést most egy lánynak mutattam meg, már régóta látom, hogy rendszeresen és normálisan edz, így termékeny talajra hullott a tanítás. Bizony ezt én mérlegelni szoktam, mert épp a héten jött oda hozzám egy másik lány, hogy látta, hogy rendszeresen hengerezem és szeretné ő is megtanulni. (A terem vett pár hengert, így mindenki hozzá tud férni). Csak éppen őt is láttam már jó párszor a teremben és egyrészt össze-vissza végez mindent (főleg a futógépen gyalogol és húzatja magát), másrészt le nem szakad a telefonjától. Ilyen embereknek minek magyarázzak bármit is? Leráztam, azzal, hogy én is csak a netről lestem el...

Egy kör szaunával fejeztem be a mai könnyű napot.

Nincsenek megjegyzések: