péntek, december 04, 2015

90-90 és Gyógytorna

Ma egy rövid edzéske után tornáztam:
  • Snatch@24: 90-90, letétel nélkül, összesen 180 egy kézcserével - Új csúcs!
  • Pincérnyomás@32 + Húzódzkodás+10kg: 3x(3-3 + 3)
  • Egykezes evezés 30kg: 3x(10-10), lassú és megfontolt végrehajtás
  • Wrist Roller@40: 2x(kifelé-befelé)
  • Farmerjárás @40-@40: 4 hossz (176 méter), 2 hossz (88 méter) a teremben
  • Függeszkedés kötélen: 3x50mp
  • Hengerezés, nyújtás, gyógytorna program : 50 perc
Ennyike. Ma beállítottam az új szakítás rekordomat az egy kézcserés versenyszámban: 90-90. Már a héten volt 85-75 párosítás, ott már éreztem, hogy ettől több van bennem. Tényleg több volt.
Minimális erőgyakorlat követte, majd hosszútávú fogáserősítés. Lemértem a terem hosszát: 44 méter egy hossz. Itt is csúcsot javítottam, mert 4 hosszt cipeltem letétel nélkül a két @40-es golyót, ami ugye tesvírek között is 176 méter (+ a fordulók topogása). Meg aztán még kettőt.

Sajnos szaunára ma sem volt időm, pedig beszereztem frankó illatokat, szaunaszoknyát, dörzsikéket ebből a nemrég felfedezett boltból.

Tornával, nyújtással, hengerezéssel fejeztem be. Meg fogorvossal.

Holnap szombat és kolbásztöltés.

2 megjegyzés:

Bajzáth Attila írta...

Grat!

Névtelen írta...

Köszi! Bár annyira nem nagy szám ez a szakítás, mert azért 104 kg a testsúlyom, ez meg csak 24 kg. De azért örülök neki, mert sokszor elhatároztam már hogy 100-100, de olyan 60-60 körül mindig abbahagytam, annyira elérhetetlennek tűnt. Mondjuk még most is az, hiszen csak 90-90 volt ma és majd leszakadtak az alkarom a végére :-)