kedd, december 01, 2015

Na végre valami!

Délelőtti mozgolódás:
  • Snatch@24: 85-75, letétel nélkül, összesen 160 egy kézcserével
  • Pincérnyomás @32: 5x(4-4)
  • Húzódzkodás: 5x5
  • Felhúzás: 10x60kg, 10x90kg, 5x120kg, 5x150kg, 5x170kg, 5x190kg
  • Szegtörés: 2x(6x180), 2x(7x200), egymás utáni törések
  • Függeszkedés kötélen: 3x40mp
  • Hengerezés, nyújtás: 30 perc
Ennyike. Tegnap ugye kilyukadt a jobb tenyeremen tegnapelőtt keletkezett vérhólyag, na a mai szakítás meg szépen elkezdte legyalulni a hólyag fedő bőrét. Ezért jobb karnál a bevezető snatch során 75 ismétlésnél leraktam. Talán még időben, mert még csak félig szakította fel a bőrt. :-)
Így is csoda, hogy egyáltalán 75-öt kibírt. Ha tovább viszem, akkor az alkar további fáradása miatti egyre rondább technika sokkal jobban elbánt volna vele. Úgyhogy ma 85-75 lett a vége. Pedig érzem, hogy már bennem van a 85-85. Attól meg már nincs annyira beláthatatlanul messze a végső célként kitűzött 100-100. Csak mégis :-)

A nyomásoknál sikerült 5x4-et beletolni jobbal (ballal természetesen sima ügy) a @32-es pincérbe. Talán alakul valami, amit mi sem bizonyít jobban, hogy végre tudtam húzódzkodni is. Ugyanis eddig az úgy nézett ki, hogy ballal frankón húztam magam, a jobb oldal meg csak ott volt: szinte alig tudtam valami erőt belevinni. Ezért hanyagoltam eddig a kedvenc gyakorlatomat.
Szépen letoltam pontosabban felhúztam egy biztonsági 5x5-öt. Ez persze még messze van a 25 kg-os tárcsával való 5x5-ös ismétléstől, de végre ráléptem az útra.

A felhúzás során 190 kg-ig lépkedtem fel a szokásos 5 ismétlésekkel, majd jöhetett a szegtörés. Itt is tetten érhető volt a fejlődés, pontosabban az erő visszatérése, hiszen a tegnapi egy darab 7x200-as szeg után ma - ha nem is olyan könnyedén, mint 2 hónappal ezelőtt - már kettőt törtem el. Meg két kis felvezető szöget.
Függeszkedéssel, hengerezéssel és nyújtással fejeztem be a mai napot.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: