csütörtök, december 17, 2015

Közepes szaunával

A tegnapi kis @36-os melótól egész pofás izomlázam lett a hátamban, különösen a gerinc melletti izmokban. Valamit vagy jól csináltam, vagy sokat :-). Ma úgy alakítottam az edzést, hogy beférjen a végére a szauna:
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+10kg) létra: (3-3-3), a húzoncok dupla mennyiséggel voltak, összesen 18-18 C&P és 36 húzonc
  • Evezés rúddal: 5x(60-70-...-130-120-..-60kg), összesen 15x5 ismétlés, szinte folyamatosan
  • Rolling Thunder: 2x(10-10), majd tartás ameddig megy
  • Hengerezés, nyújtás, gyógytorna program : 30 perc
  • Szauna: 2 hosszú kör, két nagy pihivel
Ennyike. Jelen pillanatban @20-as a legnagyobb termi golyó (alatta van egy rakat), no meg az én DD-s @36-osom. (Ezt nem kellett újrafesteni). Próbáltam edzés elején szakítani párat a @20-as golyóval, de olyan vékony a füle, hogy nem alkalmas erre a célra. A termi golyók olcsó, neten rendelhető golyók. Így aztán hagytam a fenébe. Létráztam egy közepeset, majd eveztem egy izzasztót. Csak annyit pihentem, amíg cseréltem a tárcsákat.
A fogáserő RT emelés volt, de ma szakítottam az alacsony ismétlésszámmal, helyette két sorozat 10-10 ismétlést emeltem, az elsőben végig egy-egy oldalon, a második sorozatban pedig minden ismétlés után kart váltva. Kemény volt, pláne, hogy a harmadik sorozatban leesésig tartottam.
Hengerezéssel, tornával és (végre!) két kör szaunával fejeztem be a mai mozgolódást. tök jól sikerült kis edzés volt, pedig reggel nagyon izmoslázasan ébredtem.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: