szerda, december 23, 2015

Közepes szakítással

A mai edzéske:
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+15kg) létra: 3x(2-4), összesen 18-18 C&P és 18 húzonc
  • Snatch@36: 10x(minden percben 15 ismétlés), összesen 150 szakítás szűk 10 perc alatt
  • Rolling Thunder: (10-10) folyamatosan, (10-10) váltogatva a kart, majd tartás ameddig megy
  • Ferde pados nyomás keretben, Evezés ülve csigán: 3x(10-10), egy kis testépítősdi :-)
  • Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x10
  • Hengerezés, nyújtás: 20 perc
  • Szauna: 1 kör, a tegnapi szeánsz után ennyi is elég volt
Ennyike. Egy kis közepes nyomkodás és húzódzkodás páros létrákkal, majd egy igenyösen lihegtetős szakítás a @36-os golyóval. Hát, ma majd kiköptem a tüdőmet benne, talán még 10 ismétlést tudtam volna kipréselni, de akkor már vége is lett volna máról az edzésnek. A fene se érti, pontosabban értem én, gyenge vagyok, mint a kannás bor. Fogáserősítés követte, majd egy kis gyúrós gyakorlatpár. A mellizmot szükségesnek érzem most már kicsit előszedni (eddig a jobb váll gyengesége miatt nem erőltettem), a függőleges nyomásokat jól kiegészíti. Vegyes ezzel-azzal fejeztem be, no meg egy kör szaunával.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: