hétfő, június 01, 2009

Gyurma + Swing


Végre sikerült a könyvespolc végére érni! Ezt megünnepeltem egy jó kis súlyzós edzéssel:

  1. Bemelegítés

    I. RÉSZ: Nagy súlyok

  2. Felhúzás: 3x5x200kg, 2x5x210kg

    II. RÉSZ: Egy kis izoláció

  3. Egykezes evezés kézisúlyzóval: 3x(10-10)x58,5kg
  4. Evezés ülve csigán szűk fogás: 3x16x(összes lap+15kg)

    III. RÉSZ: MetCon + fogáserő

  5. Kétkezes swingek: 10x(45mp munka + 30mp pihenő)@40 összesen 300 swing 12,5 perc alatt

  6. Nyújtás, fetrengés: 15perc
Az egykezes evezés fogáserő gyakorlatként is felfogható. Jobbal mentek 10-ek, ballal olyan 6, aztán fogásigazítás, majd a többi. Akartam még gurtnival is húzni egy párat 90kg környékén, de aztán lebeszéltem magam.

A swingeknél arra törekedtem, hogy a 30 ismétlés meglegyen. Így az elején ehhez általában elég volt 25-26mp, a végén már át-átcsúsztam a pihenőidőbe. Természetesen ennek fő oka a fogáserő drasztikus csökkenése volt. A Tabata inkább a tüdőt készíti ki, ennél a nagyobb ismétlésszám (nagyobb pihenővel) inkább a fogáserőt alázza le.

Sokat nyújtottam-fetrengtem, mert a hengert elfelejtettem átvinni.

Jó kis edzés volt. A vége felé a terem dugig megtelt gyúrósokkal-testépítőkkel.

Nincsenek megjegyzések: