péntek, június 26, 2009

Húzódzkodás


Terv szerinti edzés:
    I. rész: Erő

  1. Húzódzkodás: 10, 3x(+10kg), 3x(+20kg), 3x(+30kg), 2x(+40kg), (1+3)x(+45kg), 5x4x(+25kg), 2 perc pihenőkkel
  2. Helyből felvétel: 3x100kg, 5x5x90kg

    II. rész: Fogáserő

  3. RT emelés és tartás: 3x(1-1)x60kg, 3x(10"-10")x50kg

    III. rész: Erőállóképesség

  4. Snatch + Swing: 4x[(15-15)@24 + 20@48kg], a körök közt fél perc pihenő (elég gyér, de ma nem bírtam többet)

  5. Nyújtás és 10 perc SMR
Nem sok, de jó kis edzés volt.

A MetCon-hoz érve elővettem a @48-at swingelni.
Bizony, ez Classic típus, azaz a füle vékonyabb és kisebb, mint az Elitnek: a kétkezes swingnél a kisujjam, de még az előtte lévő is alig fér el egymás mellett. Ha meg kirakom őket a fülön kívülre, akkor meg három ujjal tartani a pálya végén, hmmm, egy új kihívás.

Az biztos, hogy ha esetleg @48-at veszek, az mindenképpen Elite lesz: én szeretem a kétkezes swinget nagy sebességgel végezni, azt meg 2x3 ujjal...

Ez egy új súly volt illetve a fogás is szokatlan, így mindössze 4 kört végeztem vele. De az az igazság, hogy nem is éreztem magam így pénteken már a MetCon-ra a szokott formában. Következőleg egy nap pihenőt beiktatok ide, vagy lényegesen kisebb golyókkal gyakorlatozom.

Holnap pihenőnap, de lehet hogy azután is :)

Nincsenek megjegyzések: