kedd, június 30, 2009

CP-Létra + Tabata x 2


Már reggel edzésen, mert délre kaptam időpontot Debrecenbe:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. C&P Létra: (4-4-3-3-3 lépcsős létra)@40, az egyes létrák után 10-10-10-10-10 húzódzkodás maximális magasságig

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Tabata Swingek: 8x(20/10)@40, 1 perc pihenő, majd 8x(20/10)@32. Mindkettőnél 16-os ismétlés

    III. rész: Fogáserő

  4. @8-as golyótest fogással séta: 3 kör. Az fogást egy-egy ujj elengedésével nehezítettem, leesésig

  5. Fetrengés + SMR
Gyors reggeli edzés a kis teremben kedvenc zenémre.

Érdekes, most a C&P bal kézzel sokkal gördülékenyebben ment, mint jobbal. Két 4-es létrát is teljesítettem, majdnem meg is ittam a levét az utolsó létrában... 10-eket húzódzkodtam végig, teljes lógásból maximális magasságig. Súly felkötésének nem láttam ma értelmét.

Kivételesen két Tabata is volt köztük 1,5 perc pihenővel, de azért a precíz végrahajtás kedvéért a másodiknál már a @32-t fogtam meg. Elsőre pár 18 ismétlés is volt, de aztán maradtam a 16-nál.

A golyóval séta során hol a mutatóujjal, hol a középsővel, stb. elengedtem, hogy nagyobb legyen a terhelés a maradékon. Persze hüvelykujjal nem mertem elengedni, mert az biztos kiesést jelentett volna.

Jó kis edzés volt, holnap pihenőnap.
Esetleg elnézek az új terembe - húzás kiegészítők jönnek, azokban vannak gépek is - bár ott biztos sokan lesznek, tekintve, hogy nyílt (ingyenes) nappal indít. Nagyon kííííííííííííííváncsi vagyok!

Nincsenek megjegyzések: