szombat, június 06, 2009

Húzódzkodás + Ez-Az


Ma egy kis vegyes (súlyzó + kettlebell) edzés délelőtt:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Helyből felvétel rúddal: 4x5x90kg, 2x100kg
  3. Húzódzkodás gyakorlás: 10, 5x(+15kg), 5x5x(+25kg), 1,5 perc pihenőkkel

    II. rész: Erőállóképesség

  4. Snatch: 4x(30mp-30mp-15mp pihi)@24, összesen 4x(15+15)=120db snatch 5 perc alatt
  5. Squat (a golyók dupla Clean tartásban): 4x10x(@24+@32 körönként cserélve), 1,5 perc pihenőkkel

    III. rész: Fogáserő

  6. A világ körül: 3x(1-1 kör)x(2x15kg egybefogva)
  7. Erőkar tégla: 3x(5-5), a korábban belőtt helyen

  8. Fetrengés + 20 perc SMR
Most a helyből felvétellel kezdtem, ahol próbából felraktam 100kg+szorítókra is: 2 biztonsági ismétlést végeztem vele. Cél, hogy szokjam, ne ijedjek meg a súlytól.

A húzódzkodás adagja után kicsit szórakoztam még a YouTube-ról ellesett húzódzkodásos trükkökkel: az egyik oldalra helyezve a testsúlyt, majd váltogatva a két oldal között. Érdekes...

Fejembe vettem, hogy a 10 perces tesztet csak végig kellene vinni a múltkor kitalált

(30mp jobb: 15db)+(30mp bal: 15db)+(15mp pihenő)

protokollal, ami összesen 8 körben 240db snatch-et jelentene a @24-gyel.
Így a Húzódzkodás napra be fogom rakni 4-6 kör erejéig. Ez egyrészt MetCon-nak is jó, másrészt a nagy súlyú snatch is meg lenne, amit Gabi javasolt is. (Ne csak a @16-tal nyomuljak.)

Így a mai napon 4 kört vittem végig, ami pont 5 perc munkát jelent. Ez pontosan 120 snatch, nem határterheléssel: akár egy 5 perces tesztnek is beillik :) Be is írtam a teszteredmények közé. Mellékesen az időre történő snatch-nél igazán egy 140/240-es párossal lennék elégedett...

A snatch után azért nagyon már nem volt kedvem erőállóképességi munkára, így a guggolás most aránylag nagyobb súlyokkal volt, ügyelve a végrehajtásra, csak éppen nem sok pihenővel.

Egy kis fogáserősség (az erőkar téglán azért érződött a snatch), majd nyújtás.

Jó edzés volt, kellemesen elfáradtam!

2 megjegyzés:

harciuborka írta...

Annyira tudok örülni,hogy megtaláltam blogodat Bazsika jóvoltából..sok sikert
ha van motiváció az már háromnegyed siker

tisztelettel
harciuborka

Sanyi írta...

Köszönöm a figyelő tekinteted!
A motiváció nálam már az életmód része, így a jelenléte folyamatos.