péntek, június 12, 2009

Húzódzkodás + Ez-Az + Masszázs


Ma a hét utolsó nagyobb edzése, de egy kicsit könnyített módon:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. Húzódzkodás gyakorlás: 10, 10, 5x(+15kg), 1,5 perc pihenőkkel
  3. Köteles bicepsz: 10x@24, 8x@32, 5x5x@40, 1,5 perc pihenőkkel
  4. TGU: (2-2)@16, (5-5)@24, pihenő nélkül

    II. rész: Erőállóképesség

  5. Snatch: 5x(30mp-30mp-15mp pihi)@24, összesen 5x(15+15)=150db snatch 6 perc alatt
  6. Metcon: 2 kör, köztük egy perc pihenő
    1 perc Renegát (@40-@32), kb. 12-13db karonként
    1 perc Squat @32, két kézzel tartva, kb 20-22db
    1 perc hídtartás
  7. Fetrengés

  8. 1 óra Masszázs :))), kb. edzés után 1 órával
Kicsit fáradt voltam, a tegnapi edzés nagyon érződött. Ezért nem is mentem most a húzódzkodásnál nagyobb súlyokra, inkább előszedtem még a köteles bicepszet és a TGU-t is. (Ez utóbbi tényleg jól esett a vállaimnak a tegnapi nyomások után)

A snatch-nél igazából 6 kört akartam, de valahonnan a hétről lett a bal tenyerem kellős közepén egy kis bőrfolytonossági hiány - valszeg vízhólyag lehetett, ami most szakadt fel - ami már a 3. körtől kezdve nagyon-nagyon zavart (még kesztyűn keresztül is). Így nem kísértettem tovább a sorsot: 5 körnél abbahagytam. (Pedig most még levegőm is volt...)

Mivel a tenyerem miatt a snatch-nél nem adtam ki magamból amit szerettem volna, ezért két gyors körben kivégeztem még a maradék erőmet egy kis renegáttal, guggolással, hídtartással.

Ma megint egy új masszőrt teszteltem. Szerencsére itt Szobin lehet válogatni:
Saját "műhelye" van, motorral emelhető asztallal, lábtartó henger fürdőlepedő, halk zene, szeparált helyiség, szóval minden extra. Jól is végzi a munkáját: ma "feltérképezett", azaz egy általános, teljes testes masszázs volt. Az alaposságról jelzés, hogy még az alkarokat is megdolgozta.

Meg is találta a rizikós helyet: a bal vádli. (Ezt szoktam én is előszeretettel SMR hengerezni). Talált még egy másikat is a jobb lapockán, valamilyen görgeteg és tövises izom környékén. Ezt addig nem is éreztem, csak amikor odaért. Na akkor aztán...
Következőleg speckó nyújtó gyakorlatokat fog végezni erre a két területre. Nagyon érti a dolgát!
Régen gyúrt egy darabig, még onnan ismertem. Azt elég ramatyul végezte, féltem is, ha úgyis masszíroz, akkor annyi. De kellemesen csalódtam. Ma már kajakozik, a masszázs nála sport.

Meg is lettem dicsérve, hogy milyen jó általános állapotban vannak az izmok, nem olyan állagúak, mint az általa masszírozott néhány testépítőn. Semmi letapadás, a hátizmok "brutális" fejlettségét külön kiemelte, sőt, a combközelítőimet végig ki tudta tapintani :)) Persze feljebb nem tapintott...

Most két nap pihi, illetve egy kis Gripper-munka valamelyik nap.

Nincsenek megjegyzések: