csütörtök, június 18, 2009

Súlyzózás + Tabata-Swing


A tegnapi Aquaticum rendesen leszívta az erőmet, ráadásul a bal térdem kissé meg is dagadt (vagy a sok hideg víz, vagy a sok meleg víz, vagy a sok guggolásban menés, vagy a sok mittomén), így ezt ma figyelembe kellett vennem:
  1. Bemelegítés
  2. Fekvenyomás + Helyből felvétel: 16x80kg, 10x100kg, 6x115kg, 2x5x120kg, közben 5x5x90kg felvétel, majd 10x100kg, 16x80kg fny-pumpa
  3. Evezés egyenes rúddal: 3x6x130kg
  4. Evezés kézisúlyzóval + Erőkar tégla: (12-12)x67,5kg, 2x(10-10)x87,5kg, közben 3x5 tégla
  5. Power vállvonogatás rúddal + @8-as golyótest fogással séta: 10x180kg, 3x8x230kg, 4x250kg, közben leesésig séta a @8-cakkal
  6. MetCon: Tabata Swingek 8x(20/10)@40, 16-os ismétlésszám, összesen 128 swing 4 perc alatt
  7. 20 perc SMR
A párokat végig szuperszettben végeztem, azaz köztük nem volt pihenő, csak amíg odamentem a gyakorlat helyéhez. A párok között kb. 2,5 perc pihenő, de inkább érzetre mentem.

Egyedül az egyenes rúddal evezés volt önmagában, ehhez nem kapcsoltam semmit. A fogást ez teljesen ki tudja készíteni. Egész jól ment, biztos fogással ment le a 3x6 ismétlés. Ilyen még eddig nem volt!

Kivételesen az egykezes evezést felraktam nagy súlyra, amihez gurtnit használtam. Mivel a felhúzást a térd kímélése végett ma kihagytam, így akartam valami nagy súlyos gyakorlatot helyette.
A vállvonogatás szintén gurtnival, de mindkét gurtnis gyakorlat után azonnal jött a speckó fogáserősítő gyakorlat szuperszettben. Ezzel próbáltam ellensúlyozni az elveimtől való eltérést :)

Jó kis edzés volt, a Tabata a végén teljesen kikészítette a fogásomat, a pulzusomat meg feltolta 165-re.

Holnap egy rövid edzés: húzódzkodás törzserővel.

Nincsenek megjegyzések: