kedd, június 16, 2009

Fogáserő + VO2Max + Szauna


Maradtam az eredeti tervnél, bár a tegnapi CP-létra után ma a VO2Max nagyon munkás lett (bár nem dolgozom nagy súllyal):
  1. Bemelegítés

    I. RÉSZ: Fogáserő

  2. RT emelés és tartás: 3x(1-1)x60kg, 3x(10-10mp)x50kg
  3. Húzódzkodás kötélen súllyal: 10, 8x(+10kg), 5x5x(+15kg)
  4. Erőkar tégla: 3x(5-5)
  5. "Világ körül": 2x(1,5-1,5kör)x(2x15kg egybefogva), 2x(0,5-0,5kör)x(2x20kg egybefogva)

    II. RÉSZ: Erőállóképesség

  6. VO2Max 50x(15/15 - 9 ismétlés)@16, összesen 450 snatch

    III. RÉSZ: Nyújtás, SMR

  7. Fej feletti cipelés + Körzés fej körül Nyújtás jelleggel, @16, @24 vegyesen, pihenők nélkül
  8. Fetrengés + 20perc SMR
Ma a golyón húzódzkodás helyett a kötelet választottam. :)
Most először kötöttem fel tárcsát és gyakorlás jelleggel húztam 5x5-öt belőle. Érdekes módon nem a fogásom jelentette a szűk keresztmetszetet, hanem a karhajlítók: ilyen szűk fogás esetén a munka nagy része rájuk hárul. De pont ezért raktam a fogáserősség részbe.

A "Világ körül" gyakorlatban megpróbálkoztam 2db 20kg-os tárcsát egybefogni. Fél-fél kör ment is belőle oda-vissza: ez számomra maximális erőkifejtést igényelt. Legalább 1,5 cm-rel szélesebb a két tárcsa együtt, mint a két 15kg-os, meg persze 10kg-mal nehezebb.

A VO2 ma nagyon kemény volt, sokszor a 9. ismétlésbe belecsipogott a GymBoss: kissé lassú voltam ma.

A nyújtást részt kiegészítettem egy kis fej feletti cipeléssel és fej körüli körzéssel. Határozottan jól esett, törekedtem a szabályosságra, a nagy mozgástartományra. (Különösen @16-tal). Olyan 4-5 kört végeztem el, de itt nem a mennyiség a cél, hanem a kívánt hatás elérése.

Este még lehetőséget kaptam az élettől (meg Bettitől), 3 kör szaunára az uszodában. Király...

Holnap pihenőnap.

Nincsenek megjegyzések: