hétfő, június 08, 2009

Gyurma


Ebéd után 10 perc szundi (érdekes módon, maximálisan ki tudom aludni magam 10-15 perc alatt, hála a parasztember ősöknek...) aztán irány a terem - kissé kellemetlen volt a déli csilis-bab, de ekkor alig vannak a teremben :)))
  1. Bemelegítés
  2. Fekvenyomás + Evezés francia rúddal: 2x(10x100kg + 12x110kg), 3x(7x110kg + 10x130kg)
  3. Felhúzás egykézzel + MP: 2x(5x60kg + (10-10)@24), 3x(5x80kg + (6-6)@32)
  4. Power vállvonogatás rúddal + Erőkar tégla: 10x180kg, 3x8x230kg, 10x180kg, közben 5x5 tégla
  5. Álló vádli + Tárcsaforgatás: 3x(12x65kg + (8-8)x20kg)
  6. 20 perc SMR
A párokat végig szuperszettben végeztem, azaz köztük nem volt pihenő, csak amíg odamentem a gyakorlat helyéhez. A párok között 2-3 perc pihenő.

Előszedtem a fekvenyomást is, már régen nyomtam. Annyira már nem erőltetem ezt a gyakorlatot, de azért a teljességhez szorosan hozzátartozik.

Az egykezes felhúzásnál természetesen a szűk keresztmetszet a fogás volt, különösen a bal oldalon. Itt kénytelen voltam speciális fogással dolgozni: a hüvelykujjra a többi ujj ráfog, ezzel mint egy gurtni keletkezik.
A 80kg-os munkasorozatoknál jobb kéznél erre nem volt szükség, de a maximális emelésnél már jobb kézzel is így fogtam. (Egyébként simán kigördül a rúd, az ujjak szétnyílnak, mintha ott sem lennének: ilyen gyenge vagyok...)
Kiváncsi voltam a maximális súlyra: jobb kézzel 100kg-ot sikerült felhúznom!

A power vállvonogatásnál gurtnit használtam, mint ahogy azt ennél minden esetben szoktam. (Ha keresztfogással fognék - mint a felhúzásnál - akkor nem lenne meg a gyakorlat hatása!)

Tartottam magam az új szabályhoz, azaz minden edzésen legyen egy kis fogáserősség. Ma is volt.

Holnap vagy pihenő, vagy VO2, majd még meglátom. Most, hogy időmilliomos vagyok, nem kell annyira szoros programot tartani, hagyhatok több időt a regenerációra.

Nincsenek megjegyzések: