csütörtök, június 04, 2009

CP-Létra + Tabata-Swing


Ma már sokkal energikusabb voltam, mint a tegnapi foghúzás után, ráadásul tegnap hidegfront is volt, úgyhogy az a délután elég ramaty állapotban telt... :(
  1. Bemelegítés
  2. C&P Létra: 5x(3 lépcsős létra)@40, 28 perc alatt (1' pihikkel)
  3. MP: (8-8)@32, levezetésnek...
  4. MetCon: Tabata Swingek: 8x(20/10)@40, végig 16 feletti ismétlésszám, összesen 140 feletti swing 4 perc alatt
  5. Hídtartás + köteles húzódzkodás: 4x(60mp + 10db), 1 perc pihenőkkel
  6. Erőkar tégla: 3x(5-5) + olyan 20-20 próbálgatás, hogy hová is rakjam a tárcsákat
  7. Nyújtás + Fetrengés
Ma nekiveselkedtem a @40-es létrának. Az 5x3-as létra meglepően könnyen ment, azt hittem, jóval nehezebb lesz. Emlékszem, télen egyszer már megpróbáltam, akkor mindössze egy 2-es létra és egy 1-es ismétlés ment ki... :). Ezt úgy nevezik, hogy erősödés! Következőleg lehet beiktatok egy 4-es létrát is!

A hídtartások közé bevettem a köteles húzódzkodást. (A sok nagy súlyú C&P után kell valami ellentétes mozdulatsor) Ezt már régen végeztem, és meglepően könnyen tudtam itt is 10-eket húzni! Régebben 5-6 fölé nem nagyon mentem. Ez a fogáserősség fejlődését jelenti.

Edzés végén az erőkar téglával szórakoztam egy kicsit: tegnap megjöttek a tárcsák, így azok helyét próbáltam belőni. Sok próba után úgy döntöttem, hogy rárakom mindet, és úgy keresem meg a rúdon azt a helyet, ahol 5-6 ismétlésre képes vagyok. Ez kb. a közepén van.

Jó kis edzés volt, beraktattam a Rammstein-t és C&P ezerrel!

Holnap egy kis vegyes ez-az, hétvégén pihenőt tervezek. Bár a jövő héttől kezdve minden nap hétvége: Bazsi már nincs oviban, én sem csinálok igazán semmit, Betti, Réka eddig is itthon volt, úgyhogy 3 hónap kikapcsolódás! Hurrá! Csak meg ne unjuk!

3 megjegyzés:

Betti írta...

Meg fogjuk... :)

Sanyi írta...

Egy három hónapos világkörüli út? Na? Hmm?

Betti írta...

Ööö miért kellett ezt eddig titokban tartani? :-))
De várjunk.. a lakóautóval, mert abba a golyók is beférnek. Na? Hmm?

Ja, amúgy ezen felbuzdulva ma elmentem egy utazási irodába és be is fizettem... Na most? Hmmmm? :-D