csütörtök, augusztus 14, 2014

Kerti munka + Masszázs

Tegnap kora este kivettem még két tuját az udvarban. Az egyik egy közepes méretű volt, a másik meg egy kib@szott nagy. A gyökereihez még a nagyfejszét is be kellett vetni. Meg a törzséhez is, ugyanis többfelé hasítottam, mert egyben mozdítani sem bírtam.

Ma reggel pedig egy szilvafa várt rám. Ezt kis gyökerestől vettem ki, a nagyfejsze, a fűrész itt is keményen bejátszott. Aztán kerti munka: egy kis „laza” kapálás és gereblyézés. Kora délutánra végeztünk, mert ebben már Betti is segített. Mostanra a tegnapi nyújtások hatása is szépen előjött, így úgy mozgok, mint egy robot. Az erőszintem pedig a mosogatórongy felé konvergál. Közös elhatározással hívtunk is estére egy masszőrt.

Holnap péntek, elvileg edzésnap, de majd meglátom. Esküszöm az edzések közel nem annyira fárasztóak, mint ezek a kis munkák. Mondjuk keményen oda is teszem magam ezekben.

Nincsenek megjegyzések: